قوم موسا

ره برم

خوشبختانه امسال آن کسانی که در انتخابات موفق نشدند، از خود ظرفیت نشان دادند، برخلاف سال ۸۸ که عده‌ای آن مشکلات را برای کشور به‌وجود آوردند.

مهربانی می‌کنند این روزها کلاش ها
دسته جمعی سمت مسجد می‌روند اوباش ها
لات های ایــن محل تا آمدی عاقل شدند
دلبرم...! حُسنِ ختام خشم ها، پرخاش ها

خدمتتون عرض کنم که ...

فوا اسفاه من خجلتی و افتضاحی"
وَ
"والهفاه من سوء عملی و اجتراحی
از مناجات تائبين امام سجاد ع

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

صیاد دل

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۰۱ ب.ظ


می‌گریزی از من و دائم عاشقت را می‌دهی بازی

 

می‌شوی آهوی تهرانی، می‌شوم صیاد شیرازی ...

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

می‌گریزی از من و دائم عاشقت را می‌دهی بازی 

می‌شوی آهوی تهرانی، می‌شوم صیاد شیرازی

 

 

فتح دنیا کار آن چشم است، خون دل‌ها کار آن ابرو 

هر لبت یک ارتش سرخ است گیسوانت لشگر نازی

 

 

بس که خواندی «لیلی و مجنون» جَوّ ابیاتم «نظامی» شد 

می‌خورد یک راست بر قلبم از نگاهت تیر طنازی

 

وقت رفتن چهره‌ی شادت حالت ناباوری دارد

مثل بغض دختر سرهنگ در شب پایان سربازی 


در صدایت مثنوی لرزید تا گذشت از روبروی ما 

با نگاهی تند و پر معنا، یک بسیجی با موتور گازی

 

 

ناخنت را می‌خوری آرام پلکهایت می‌خورد بر هم 

عاشق آن شرم و تشویشم پیش من خود را که می‌بازی

 

 

عکسی از لبخند مخصوصت با سری پایین فرستادم 

مادرم راضی شد و حالا مانده بابایت شود راضی 

 

در کلاس از وزن می‌پرسی، با صدایت می‌پرم تا ابر 

آخرش شاعر نخواهی شد پیش این استاد پروازی

 

 

طبع بازیگوش من دارد می‌دود دنبال تو در دشت 

می‌پرم از بیت پایانی بازهم در بیت آغازی 

 

می‌گریزی از من و دائم عاشقت را می‌دهی بازی 

می‌شوی آهوی تهرانی، می‌شوم صیاد شیرازی ...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۲۱
  • ۲۲۶ نمایش
  • میم پنهان

شعر

شهید

صیاد شیرازی

عاشقانه

نظرات (۱)

به شکل تأسف آوری خوب بود. خووووب.

از این شعرهای خاک بر سری که آرزو می کنی کاش تو گفته بودی‌اش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی