قوم موسا

ره برم

خوشبختانه امسال آن کسانی که در انتخابات موفق نشدند، از خود ظرفیت نشان دادند، برخلاف سال ۸۸ که عده‌ای آن مشکلات را برای کشور به‌وجود آوردند.

مهربانی می‌کنند این روزها کلاش ها
دسته جمعی سمت مسجد می‌روند اوباش ها
لات های ایــن محل تا آمدی عاقل شدند
دلبرم...! حُسنِ ختام خشم ها، پرخاش ها

خدمتتون عرض کنم که ...

فوا اسفاه من خجلتی و افتضاحی"
وَ
"والهفاه من سوء عملی و اجتراحی
از مناجات تائبين امام سجاد ع

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

رایتُ دَهراً

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۳ ب.ظ

 

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه

انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

هر چند کآزمودم از وی نبود سودم

من جرب المجرب حلت به الندامه

پرسیدم از طبیبی احوال دوست گفتا

فی بعدها عذاب فی قربها السلامه

گفتم ملامت آید گر گرد دوست گردم

و الله ما راینا حبا بلا ملامه

حافظ چو طالب آمد جامی به جان شیرین

حتی یذوق منه کاسا من الکرامه


حافظ علیه الرحمه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۰۹
  • ۳۱۷ نمایش
  • میم پنهان

حافظ

رهبر

شعر

شهادت

شهید

عاشقانه

فرزند شهید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی